Ὁ δημοσιογράφος ἐξεπλάγην ποὺ στὸ συγκεκριμένο σχολεῖο δὲν ὑπῆρχε τίποτα τὸ ἠλεκτρονικό, ἀκόμα καὶ τὰ ρολόγια ἦταν ἀναλογικά, εἶχε ἁπλοὺς πίνακες μὲ κιμωλία, κανονικὰ βιβλία τετράδια θρανία ὅπως δηλαδὴ ἦταν ἕνα κλασσικὸ σχολεῖο πρὶν ἀπὸ 50 χρόνια.
Καὶ ὅταν ρώτησε ἕναν ἀπὸ τοὺς δασκάλους τοῦ σχολείου γιατί
δὲν ὑπάρχει τίποτα τὸ ἠλεκτρονικὸ στὸ σχολεῖο ἐνῶ οἱ γονεῖς τῶν παιδιῶν εἶναι κατασκευαστὲς ὑπολογιστῶν καὶ ἐφαρμογῶν, ἐκεῖνος ἀπάντησε :Εἶναι παραμύθι ὅτι μὲ ἕναν ὑπολογιστὴ μπορεῖ τὸ παιδὶ νὰ μάθη καλύτερα, ὅτι γιὰ νὰ ἀποκτήση γνώσεις ἕνα παιδὶ δὲν χρειάζεται ἠλεκτρονικά.
Καὶ βλέπουμε σήμερα μὲ τόσα ἠλεκτρονικὰ τὰ παιδιὰ γίνανε λιγότερα ἔξυπνα ἀπὸ τὶς παλαιότερες γενιές.
Βλέπουμε ὅτι τὰ ἠλεκτρονικὰ εἶναι ἡ καταστροφὴ τῶν παιδιῶν.
Λαμβάνουν ἕτοιμη πληροφορία ἀπὸ τὰ ἠλεκτρονικὰ καὶ δὲν βάζουν νὰ σκεφτῆ ὁ νοῦς, δὲν καλλιεργοῦν τὴ νόηση.
ΠΗΓΗ : ΑΠΟ FB-ΤΟΙΧΟ ΦΙΛΗΣ
ΣΤΗΡΙΞΤΕ ΜΑΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ LIKE " ΕΔΩ "
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ