© RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ / © RadioFilopoli.eu * ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕ-ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ /

π

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ RadioFilopoli.eu ...
 

ΚΙ ΑΛΛΟ "ΕΓΚΛΗΜΑ" - ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ !

Η κατάργηση του ολοήμερου σχολείου με στόχο την απόλυση και την προώθηση εκπαιδευτικών προκειμένου να μειωθούν οι δαπάνες ξεπερνούν ακόμα και τις προσδοκίες όσων είχαν προδιαγράψει τον υποτακτικό χαρακτήρα της κυβέρνησης Τσίπρα - Καμμένου. Μειώνοντας τις ώρες προκύπτουν από
τους αναπληρωτές , που σήμερα είναι 22.000, θέσεις κενές που θα καλύψουν κενά στο βασικό χρόνο ενώ και θέσεις που θα περάσουν στην ανεργία. Η ευκολία με την οποία προχωρά η αδίστακτη συγκυβέρνηση στην απόφαση φανερώνει τον τυχοδιωκτικό χαρακτήρα της. Χιλιάδες οικογένειες θα αντιμετωπίσουν προβλήματα στην εργασία τους που ήδη έχει λάβει μορφή ελαστικής εργασίας και υποαπασχόλησης, καθώς και προβλήματα στην μάθηση για πολλά παιδιά. Οι εξαγγελίες των αριστερών επί χρόνια για παιδεία στην υπηρεσία του λαού , ενισχυμένη και ικανή να ανταποκριθεί στις ανάγκες της οικογένειας που έχει τόσα προβλήματα να αντιμετωπίσει.

Η οπισθοδρόμηση που συνιστά αυτή η απόφαση είναι τεράστια καθώς αναγκάζει την Ελληνική οικογένεια να επιστρατεύσει κάθε τρόπο για να ανταποκριθεί στην δύσκολη καθημερινότητα και ταυτόχρονα συνιστά έλλειψη για χιλιάδες παιδιά που είχαν ανάγκη την βοήθεια των εκπαιδευτικών. Ακόμα και οι σκληροί φιλελεύθεροι θα είχαν δυσκολίες να λάβουν ένα τέτοιο μέτρο. Αυτό αποδεικνύει ότι μόνον ο εθνικισμός παραμένει άμυνα για την κοινωνία που δοκιμάζεται από την εξάρτηση. μαρξιστές και φιλελεύθεροι ε΄χουν αποδείξει πλέον τι μπορούν να κάνουν.

Όσοι ακόμα ψελλίζουν ιστορίες για την Ευρωπαϊκή Ένωση φαίνεται ότι δεν έχουν καταλάβει πως μόνο στο όνομα ανήκουμε αφού στην ουσία κάθε θετικό κεκτημένο έχει καταργηθεί.

Οι γονείς πρέπει να συνειδητοποιήσουν τι συντελείται και γρήγορα διότι πολύ σύντομα θα έχουμε και άλλες επιβαρύνσεις στην παιδεία.

*** * ***

Με μία ακόμη ακατανόητη απόφαση, ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης, μέσω της... μεταρρύθμισης στα ολοήμερα σχολεία που ουσιαστικά ωστόσο δρομολογεί την επί της ουσίας κατάργησή τους, προκαλεί τεράστιο πρόβλημα στο σύνολο της κοινωνίας και στους εργαζόμενους γονείς.  Ο κ. Φίλης ξαναχτυπά ισοπεδωτικά και αυτή τη φορά βάλλει όχι κατά της ιδιωτικής, αλλά κατά της δημόσιας παιδείας.
"Ίσες ευκαιρίες" ευαγγελίζεται η υπουργική απόφαση του κυρίου Φίλη για την καθιέρωση του ενιαίου τύπου ολοήμερου δημοτικού σχολείου που θα ξορκίσει τις διακρίσεις ανάμεσα στους μαθητές. Ωστόσο φαίνεται πως η "μεταρρύθμιση" αφορά σχεδόν αποκλειστικά σε εξοικονόμηση εκπαιδευτικών ωρών εν όψει των τεράστιων κενών που αναμένονται με την αρχή της επόμενης χρονιάς ώστε να χρειάζονται όσο το δυνατόν λιγότερα "μπαλώματα". Για να καλύψει δηλαδή τα ατοπήματα της πολιτικής του και να εμφανίσει "πλασματικά" αποτελέσματα. Για να διορθώσει ένα πρόβλημα πάει να δημιουργήσει ένα άλλο, ακόμα μεγαλύτερο.

Το capital.gr μίλησε με τον πρόεδρο της διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας, Θανάση Κικινή, για τον διάβολο που κρύβεται στις λεπτομέρειες της απόφασης. "Ο κ. Φίλης μιλούσε για 20.000 μόνιμους διορισμούς, ωστόσο οι θεσμοί του το ξέκοψαν και έπρεπε να αλλάξει σχέδιο”, είπε ο κ. Κικινής. Υπενθυμίζεται ότι δεν έχουν γίνει μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών τα τελευταία 4 χρόνια. "Αυτό που εμφανίζει ως καινοτομία είναι το ενιαίο πρόγραμμα, ενώ ως σήμερα τα τετραθέσια δεν είχαν ολοήμερο και οι μαθητές σχολούσαν από τις 12.30μμ, ενώ με το ενιαίο, όλα – συμπεριλαμβανομένων των παλαιών ολοήμερων - θα σχολούν στη 1.15μμ.”

"Εγκλήματα"

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας μίλησε για τα δύο "εγκλήματα" στο κείμενο:

-Την κατάργηση της πρωινής ζώνης (7-8πμ) που αυτομάτως δημιουργεί τεράστιο πρόβλημα σε εργαζόμενους γονείς οι οποίοι μπορούν ως φέτος να αφήνουν τα παιδιά τους στο σχολείο πριν πάρουν το δρόμο για την εργασία τους.
-Ακόμα σημαντικότερο, όπως εξηγεί ο κύριος Κικινής, είναι το γεγονός ότι, για να σχηματιστεί τμήμα ολοήμερου υπό το νέο καθεστώς και να μπορέσουν να παραμείνουν τα παιδιά στο σχολείο μετά τη 1.15μμ, θα πρέπει να είναι εργαζόμενοι και οι δύο γονείς του κάθε παιδιού – θα κληθούν να το αποδείξουν προσκομίζοντας δήλωση του φορέα εργασίας – αλλά και να ισχύει αυτό για τουλάχιστον 14 παιδιά ανά σχολείο. Εύλογα τίθεται το ερώτημα πόσα τέτοια τμήματα θα μπορέσουν να δημιουργηθούν στη χώρα της ανεργίας στο 25% - ελάχιστα τμήματα αναμένεται να καταφέρουν να σχηματιστούν.

"Πίσω στο 1980"

Ωστόσο οι αλλαγές δεν σταματούν εκεί. Το αναμορφωμένο πρόγραμμα που θα ισχύσει από τη νέα χρονιά "μας γυρίζει στο σχολείο προ του 1980 που εμείς οι δάσκαλοι κάναμε τα πάντα.” Ο κ.Κικινής αναφέρεται στη δικαδικασία όπου οι δάσκαλοι στους οποίους "περισσεύουν” ώρες διδασκαλίας θα καλούνται να καλύψουν κενά ειδικοτήτων (πχ. Του μαθήματος της μουσικής) χωρίς ωστόσο να έχουν την απαραίτητη ειδίκευση.

Μάλιστα, το υπουργείο, στη προσπάθεια να κλείσει όσο περισσότερα κενά μπορεί, προωθεί με διάταξη μέσα στο νομοσχέδιο για την έρευνα που βρίσκεται σε φάση επεξεργασίας, την κάλυψη κενών (η χρονιά αναμένεται να κλείσει με 2.500 από αυτά) από καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευση.

"Θα υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις στην αρχή της επόμενης χρονιάς”¨, λέει ο κ. Κικινής. "Στην αγωνία του (σσ. ο υπουργός) ότι θα παρουσιαστεί το φετινό χάλι, θα προσπαθήσει να εξοικονομήσει από όπου μπορεί.

Η απάντηση του υπουργείου

Απαντώντας σε αντιδράσεις και δημοσιεύματα νωρίτερα αναφορικά με την απόφαση του κ.Φίλη, το υπουργείο παιδείας εξέδωσε ανακοίνωση που μιλά για "ψέματα" και "αλήθεια", και πως με τη συγκεκριμένη απόφαση γίνεται πράξη η συνταγματική επιταγή για ίσες ευκαιρίες των μαθητών. Αναφέρεται ότι παύεται το ισχύον καθεστώς πολυτυπίας των σχολείων στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων τίθεται σε εφαρμογή από το νέο σχολικό έτος μια σημαντική μεταρρυθμιστική παρέμβαση στο δημοτικό σχολείο. Πρόκειται για τη δημιουργία του ΕΝΙΑΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ώστε να γίνει πράξη η συνταγματική δέσμευση για παροχή ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση για όλους τους μαθητές της ίδιας βαθμίδας.
Με το ισχύον καθεστώς πολυτυπίας των σχολείων στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση προκύπτει ένα άδικο, ανορθολογικό και αντιπαιδαγωγικό δεδομένο: να προσφέρονται γνωστικά αντικείμενα (Πληροφορική, Θεατρική Αγωγή) καθώς και αυξημένες ώρες σε άλλα μαθήματα (Αγγλικά, Φυσική Αγωγή, Εικαστικά) μόνο σε έναν τύπο σχολείου, αυτόν του ΕΑΕΠ (Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα), ενώ σε μη ενταγμένα στο ΕΑΕΠ δημοτικά σχολεία δεν προσφέρονται αντίστοιχες ευκαιρίες. Ταυτόχρονα, στα μη ΕΑΕΠ δημοτικά σχολεία, οι μαθητές των πρώτων δύο τάξεων ολοκληρώνουν τα μαθήματα δύο διδακτικές ώρες νωρίτερα (στις 12:25) από τους μαθητές των ΕΑΕΠ. Το ίδιο συμβαίνει και με τους μαθητές Γ΄ και Δ΄ τάξης οι οποίοι ολοκληρώνουν τα μαθήματα τους μία ώρα νωρίτερα (στις 13:15). Με τον τρόπο αυτό διαμορφώνεται ένα καθεστώς έντονων διακρίσεων μεταξύ των μαθητών του δημοτικού σχολείου, που δεν είναι πλέον αποδεκτές.
Το Υπουργείο Παιδείας έχει αποφασίσει την έμπρακτη εφαρμογή των αρχών της ισοτιμίας και της δικαιοσύνης στην Εκπαίδευση. Αυτό επιχειρείται με την ενιαία παροχή κοινών γνωστικών και διδακτικών αντικειμένων σε όλους τους τύπους δημοτικών σχολείων της χώρας από 4/θέσια και πάνω (περίπου 3.555 σχολικές μονάδες). Με την συνεπακόλουθη ενοποίηση των Εβδομαδιαίων Ωρολογίων Προγραμμάτων, λαμβάνοντας υπόψη εισήγηση του ΙΕΠ (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής), καθιερώνεται ο ΕΝΙΑΙΟΣ ΤΥΠΟΣ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ .
Ο νέος ενιαίος τύπος ολοήμερου δημοτικού σχολείου διατηρεί τα θετικά στοιχεία του ΕΑΕΠ, που, όμως, προβλέπονταν μόνο για 1337 12/θέσια ολοήμερα δημοτικά σχολεία και αποσκοπεί στον εμπλουτισμό και την επέκταση των προσφερόμενων γνωστικών αντικειμένων στους μαθητές όλων των τύπων σχολείων από 4/θέσια και πάνω.
Η λειτουργία των μονοθέσιων, διθέσιων και τριθέσιων δημοτικών σχολείων παραμένει ως έχει χωρίς καμία διαφοροποίηση. Είναι, συνεπώς, εντελώς ψευδής και εκ του πονηρού η καταγγελία ότι το Υπουργείο Παιδείας προτίθεται να κλείσει εκατοντάδες δημοτικά σχολεία στις απομακρυσμένες περιοχές της χώρας από 4/θέσια και κάτω.
Η λήξη του υποχρεωτικού προγράμματος γενικεύεται για όλες τις τάξεις στις 13:15 και συντελείται με αναπροσαρμογή και εξισορρόπηση των ωρών των διδακτικών αντικειμένων μεταξύ των σχολείων με ΕΑΕΠ (1337 σχολικές μονάδες) και τους άλλους τύπους σχολείων (2218 σχολικές μονάδες). Ταυτόχρονα, εξασφαλίζει τη δημιουργία ζώνης ανάμεσα στο διδακτικό (08:15-13:15) και εργασιακό ωράριο(13:15-14:00) των εκπαιδευτικών ώστε να διασφαλιστεί η δυνατότητα πραγματοποίησης των συναντήσεων του Συλλόγου διδασκόντων όσο συχνά κρίνεται αναγκαίο.
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Σε ό,τι αφορά στη λειτουργία του προαιρετικού ολοήμερου προγράμματος στον Ενιαίο Τύπο Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, η έναρξή του ορίζεται στις 13:15 και η λήξη του στις 16:00. Εξασφαλίζεται και γενικεύεται η ώρα μελέτης για όλους τους μαθητές με εκπαιδευτικό του κλάδου ΠΕ 70, ώστε οι μαθητές να απαλλάσσονται, στο μέγιστο δυνατό βαθμό, από τον φόρτο προετοιμασίας των μαθημάτων και των εργασιών της επόμενης ημέρας. Στην τρίτη ώρα του ολοήμερου προγράμματος προσφέρεται ένα σύνολο από επιλογές διδακτικών αντικειμένων (ΤΠΕ, Αγγλικά, Αθλητισμός, Εικαστικά, Θεατρική Αγωγή, Μουσική, Πολιτιστικοί Όμιλοι Δραστηριοτήτων) που δίνουν την ευκαιρία στην πολύπλευρη ανάπτυξη των ψυχοκινητικών και γνωστικών δεξιοτήτων των μαθητών.